Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (18)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лабурцева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Лабурцева О. І. 
Управління маркетинговими ризиками інновацій [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.149 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Лабурцева О. І. 
Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного ассортименту [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 27-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Броварська Н. О. 
Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку кетчупу в Україні [Електронний ресурс] / Н. О. Броварська, О. І. Лабурцева. // Технології та дизайн. - 2014. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Огнєва А. Ю. 
Концепція життєвого циклу товару в управлінні ТМ "Valenta" [Електронний ресурс] / А. Ю. Огнєва, О. І. Лабурцева. // Технології та дизайн. - 2014. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Курдюкова О. С. 
Аналіз можливостей і загроз на ринку спортивних товарів [Електронний ресурс] / О. С. Курдюкова, О. І. Лабурцева. // Технології та дизайн. - 2014. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.401 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Лазебник М. Р. 
Порівняльний аналіз методології класифікації та порядку складання скарг і запитань споживачів в Україні з чинною практикою у Європейському Союзі та вимогами звернення Європейської комісії (SEC(2009)948) від 7.7.2009 [Електронний ресурс] / М. Р. Лазебник, О. І. Лабурцева, І. В. Лилик, С. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 9-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лабурцева О. І. 
Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_5_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.055 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Лабурцева О. І. 
Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2015. - № 6. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.791 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лабурцева О. І. 
Статистичний аналіз та прогноз тенденцій розвитку виставково- ярмаркової діяльності в Україні [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2012. - № 11. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_11_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.141 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лабурцева О. І. 
Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 79-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2016_4_9
Зростання невизначеності в економічному середовищі діяльності торговельних підприємств України значною мірою зумовлене маркетинговими факторами - змінами у поведінці споживачів, загостренням конкуренції тощо. Проте проблеми визначення сутності, класифікації та формування наукових підходів до управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств залишаються практично невивченими. Отже, мета - формування теоретичних засад і методичних підходів до управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств. Визначено сутність маркетингових ризиків підприємств торгівлі та уточнено їх систематизацію; охарактеризовано зміст і послідовність основних етапів управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств; розглянуто інструментарій зниження маркетингових ризиків таких підприємств на прикладі репутаційного ризику. Маркетингові ризики торговельних підприємств - це сукупність ризиків, які виникають у процесі маркетинговій діяльності підприємств торгівлі внаслідок впливу контрольованих і неконтрольованих факторів і несуть у собі можливість не досягти встановлених цілей на окремих етапах або в цілому. Запропоновано розрізняти об'єктивні ризики, зумовлені станом торговельного підприємства та його цільового ринку, а також суб'єктивні ризики, що виникають у процесі інформаційного забезпечення та прийнятті цих маркетингових управлінських рішень. Основними етапами управління маркетинговими ризиками на торговельному підприємстві слід вважати: встановлення контексту; оцінку (ідентифікацію, аналіз та визначення ступеня) ризику; обробку ризику. Зазначені етапи мають постійно супроводжуватися комунікаціями і консультаціями, а також моніторингом та контролем за процесом управління ризиками. У сучасних умовах важливим засобом боротьби за споживача стає формування бренду торговельного підприємства, що зумовлює особливу актуальність репутаційного ризику. Найбільш ефективними засобами зниження даного ризику виступають інструменти маркетингу. Продуктовими торговельними мережами України накопичено значний досвід застосування інструментарію маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики для формування брендів та зниження репутаційних ризиків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.616 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Лабурцева О. І. 
Структурні зміни в економіцІ України в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева, Л. В. Страшинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2015. - Вип. 28. - С. 79-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2015_28_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.45 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Лабурцева О. 
Маркетинговий інструментарій зниження репутаційного ризику продуктових рітейлерів [Електронний ресурс] / О. Лабурцева // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 6. - С. 14-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_6_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.021 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Лабурцева О. І. 
Обгрунтування цін на продукцію в умовах ризику змін споживчого попиту [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2009. - № 6. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_6_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.072 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Лабурцева О. І. 
Методи кількісної оцінки ризиків у маркетингу [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева, Л. В. Страшинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2015. - Вип. 30. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2015_30_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 411.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Лабурцева О. І. 
Стратегічна гнучкість підприємства в контексті організаційного розвитку [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 4. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Лабурцева О. І. 
Методичні аспекти обгрунтування цін для участі в тендері [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2017. - № 11. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2017_11_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.04 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Лабурцева О. 
Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику [Електронний ресурс] / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2017. - № 2(2). - С. 28–39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_2(2)__4
Розглянуто способи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано методичний підхід до врахування ризику при оцінюванні результативності та ефективності планової маркетингової діяльності підприємства. Наведено приклад вибору кращої з альтернативних програм за сукупністю показників результативності, ефективності й ризику. Надано рекомендації щодо урахування ризику при оцінюванні ефективності окремих маркетингових проектів за допомогою показників ефективності інвестицій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.234 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Лабурцева О. 
Управління ризиками в маркетингових дослідженнях [Електронний ресурс] / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2018. - № 1. - С. 155–167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2018_1_15
Розглянуто сутність ризиків, що пов'язані з проведенням маркетингових досліджень. Визначено ризики, які виникають на окремих етапах маркетингового дослідження, а також способи їх нейтралізації. Запропоновано й розглянуто на прикладі методичний підхід до планування маркетингового дослідження в умовах ризику з урахуванням цінності інформації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.773 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Лабурцева О. 
Інструменти оцінювання задоволеності споживачів [Електронний ресурс] / О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2018. - № 5. - С. 71-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2018_5_7
Розглянуто зміст категорії задоволеності споживача та цілі її підвищення. Систематизовано існуючі способи оцінювання рівня споживчої задоволеності. Запропоновано методичний підхід до оцінювання задоволеності споживача за основними інструментами комплексу маркетингу підприємства. Розроблено процедуру обгрунтування рекомендацій, спрямованих на забезпечення цільового рівня задоволеності споживача з мінімальним ризиком.
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.344 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Лабурцева О. І. 
Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Економіка України. - 2018. - № 9. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2018_9_13
Розглянуто актуальну проблему управління маркетинговими комунікаціями підприємств роздрібної торгівлі України з позицій системного підходу. Показано, що специфіка цих маркетингових комунікацій визначається як цілями, на досягнення яких вони спрямовані, так і засобами здійснення комунікації. Цілями маркетингових комунікацій визначено: формування іміджу бренда підприємства роздрібної торгівлі; залучення споживачів до відвідування місць продажу; спонукання до здійснення покупки; сприяння задоволеності споживачів; забезпечення споживчої лояльності. Основними видами маркетингових комунікацій виступають реклама, стимулювання продажів, "паблік рилейшнз", прямий маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу, персональні продажі. У межах кожного такого виду виокремлено підвиди традиційних та електронних комунікацій. У сучасних умовах системний підхід до управління маркетинговими комунікаціями має бути заснований на принципах цілеспрямованості, клієнтоорієнтованості, специфічності, інтегрованості, інтерактивності, індивідуалізації, оптимальності та соціальної етичності. При цьому успіх маркетингових комунікацій визначається у першу чергу тим, наскільки вони є зручними та корисними для споживачів. Для реалізації зазначених принципів запропоновано до процесу управління системою маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі імплементувати такі специфічні функції, як маркетингові дослідження з приводу ставлення споживачів до комунікацій, коригування комунікацій з урахуванням результатів досліджень, прогнозування комунікативних ефектів. Апробацію запропонованого методичного підходу виконано за даними підприємств роздрібних торговельних мереж, які здійснюють продажі побутових електротоварів, інформаційного та комунікаційного обладнання. Встановлено, що сьогодні торговельні мережі інтенсивніше використовують види комунікацій, менш важливі для споживачів, і навпаки. Зміна структури системи маркетингових комунікацій з урахуванням уподобань споживачів дозволить покращити показники комунікативних ефектів маркетингових комунікацій, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності та економічної ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.921 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського